четверг, 30 января 2014 г.

2. Орієнтація дорослих на конструктивну взаємодію

Уникнути конфліктів не вдасться, оскільки кожна людина унікальна, кожна має свої власні інтереси і право відстоювати ці інтереси. Інша справа, що це вимагає відповідних знань, які дадуть змогу конструктивно вирішувати суперечності, що виникають у процесі взаємодії людей.
Сучасна людина має володіти широким діапазоном можливих реакцій на ситуації суперечностей (тренінги).
Ефективною можна вважати таку поведінку у конфлікті, яка допомагає його учасникам максимально задовольнити власні потреби, не нашкодивши при цьому інтересам свого опонента.
Отже, знову постає проблема необхідності формування конфліктної компетентності, як частини загальної комунікативної культури особистості.
Однією з проблем у такому випадку видається подолання негативних установок щодо конфліктів, які сформувалися у свідомості людей.

Комментариев нет:

Отправить комментарий